Post by missdiborero on Feb 10, 2022 18:47:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset med nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
Spilt mye, men har nå sluttet. For mange annonser og praktisk talt hver skjerm ber om betaling for $£€. Ser ikke ut til å komme videre uten å bruke penger og fortsette å bli slått av spillere med enheter på lavt nivå. Skam!
Spillet føles veldig originalt og friskt fortsett med det gode arbeidet
Suksess i dette spillet er basert på hvor mye penger en spiller pumper inn i det. Hvis du ikke er villig til å betale $60 for et par kort, er det ikke verdt tiden din, da du raskt blir overgått av de som vil. Nesten ingen av varene er rimelige.
SAMURAI II: VENGEANCE Zręcznościowe ijg
Det er et fint spill, men det er nesten umulig å få noen legendariske. Det tar litt bort fra at spille er gøy.
Bra spill. Mer kontroll på hvilken helt du vil utvikle på en gratis måte er nødvendig.
For en bråk dette spillet er. Gi over knyttneve i annonseinntekter, alt du vil gjøre er en annonse før. Du vil åpne en kiste, annonse. Deres støtte har hendene bundet og bryr seg ikke om å prøve å hjelpe med problemer, spesielt de som er relatert til penger. Lykke til, men ikke bry deg med dette spillet, tilfeldig tallgeneratoren er ikke i din favør.
Vennligst ta din sjaman minion og slett det virkelig irriterende å miste 700 mana bare fordi på en minion
Flott spill for å drepe tid, men det er vanskelig å få legendariske kort
Var flott, men nå vil ikke samarbeidsmodusen for klaner la deg bli med sier noen på, men jeg vet at de er der rett for meg selv, vær så snill å fikse så snart som mulig
Fantastisk! Det er enkelt å spille og det er ingen unødvendige annonser mellom nivåene.
Jeg elsker det generelt, men siden de siste 2 oppdateringene har det alt for mange feil!! Spillet mitt vil feile og bare fryse! Fortsetter aldri. Jeg må tømme appen og laste spillet på nytt, og HVER GANG har jeg mistet sandaler eller trofeer uten grunn! Det gjør det umulig å klatre i ligaer. Vennligst fiks dette ASAP! Etter å ha brukt penger på pass og avtaler forventer jeg i det minste at spillet ikke fryser på meg slik. Dessuten skjer denne feilen minst to ganger om dagen!
Morsomt spill, men nesten over det. Det spiller ingen rolle hvor mye jeg går opp eller slår sammen eller hvor mye bedre statistikken min er når jeg kjemper mot suksessraten min er latterlig lav. Kritisk treff % kan være nesten det dobbelte av motstanderen min, og jeg kan drepe flere monstre, men likevel tape. Frustrerende. Motstanderen kan ha samme jagerfly med lavere nivå og lavere kritiske treff % og scorer nesten alltid bedre enn min. Virker ikke riktig. Jeg vil si at jeg er et par nederlag unna å slette appen. Oppdatering: ferdig, å vinne er en drøm
Hyggelig og unikt td-spill
signalet er veldig dårlig, muligheten til å spille i denne turneringen er bortkastet etter timer med vedlikehold i går til nå plutselig er signalet borte, kan ikke trykke på det i det hele tatt, hjelp Dev!!
Bokstavelig talt er denne appen perfekt Hvis du liker tårnforsvar og alle liker... Dette er nydelig
Kul idé for et tårnforsvarsspill, men PvP er satt opp for å få deg til å legge mye penger i det for i det hele tatt å være konkurransedyktig. Det setter deg mot motstandere som er over nivået ditt, og det er virkelig ingen måte å slå dem på, så du føler behov for å bruke masse penger for å få oppgraderinger, være fornøyd med å bli slått mesteparten av tiden, eller bare slutte å spille.
Det er gøy, men det begynner å bli kjedelig at jeg begynte å innse robotene deres fordi de ikke smelter sammen og jeg plasserer bare 5 personer og de plasserer 7 og de fortsatt taper. Jeg vil ha en ekte konkurranse 1 stjerne
Jeg vil gi den 5 stjerner, men 2 ting må tas opp. 1. I de fleste co-ops blir andre spiller enten aldri med eller kobler fra, og du blir alene. Enten bør kampen avsluttes eller erstattes med en annen spiller eller all mana skal gå til den som fortsatt spiller. 2. mange brukere spiller hovedsakelig eller utelukkende co-ops. I så fall er det veldig vanskelig å låse opp nye kort. Jeg har spilt en god stund nå og har ikke fått noen nye.
Rush Royale: Tower Defense TD Strategie geqh
For mange tilkoblingsproblemer! Det er bokstavelig talt ikke noe spill uten at det er et problem med tilkoblingen min eller motstanderen. Det spiller ingen rolle om jeg er på wifi eller 4g. Ganske dårlig opplevelse.
Ikke verst, men problemer oppstår. Mitt største problem er co-op akkurat nå. Alt for mange mennesker kommer inn i en kamp og så er det bare å dra umiddelbart. Et straffesystem ville vært fint for slike mennesker. Edit: 10/13 Mengden av folk som forlater samarbeidet ved starten av midten av kampen er latterlig. Dette må tas tak i. To stjerner til da
Morsomt spill, men det er et par feil som virkelig suger. Hvis du sveiper mellom sidene i spillet mens animasjonen for å motta belønningen skjer, avbrytes den og du får ikke belønningen. Det har skjedd et par ganger nå. Mistet ting som virkelig kunne brakt meg mye lenger i spillet.
Gameplay - 5 stjerner; grafikk - 5 stjerner; moro - 5 stjerner; men fordi spillet er så lurt, gi det 3 stjerner
Spillet har potensialet til å være en kilde til uendelig moro, men dessverre gjør grådighet det til en kjedelig kjedelig og dyr grind. Jeg vil ha dekkvariasjon. Hver uke er en meta-kortstokk som krever den nyeste legendariske, og 9 av 10 kamper er mot den kortstokken. Du vil tape 9 av 10 kamper hvis du ikke bruker samme kortstokk. Så kjedelig. Buff eldre enheter og la litt kreativitet tilbake i spillet.
Jeg tror det kan være et ganske flott spill, men det er ingen ferdigheter involvert i det, det er i utgangspunktet bare flaksbasen. Du kan ikke velge hvilke kort som skal plasseres, og når du slår sammen mesteparten av tiden, blir det bare et helt nytt tårn, så det bare beseirer formålet helt.
Betal for å vinne, det tar for lang tid å få legendariske kort. De spammer omtrent 50 % rabatt på tilbud nesten hver dag. Men er det virkelig 50 % rabatt hvis det er nesten hver dag? Dessuten er det mye dyrere enn andre spill. Morsomt å spille, men hvis du vil spille mot gode folk, må du betale
Føles som det lønner seg å vinne. Gjør legendarer tilgjengelige i butikken med mynter eller edelstener
Betal EKSTREMT for å vinne. Jeg er ikke en som går ned i spilltransaksjoner, men denne tar kaken hvis du ikke er millionær, eller en vanlig vilthval. Lykke til med å nyte dette spillet. Jeg ga det sjansen og brukte rundt 50$ på bunter så langt den første de var ikke dårlig betalt 5$ fikk frysen legendarisk, så er alle buntene mine etter ikke mindre enn 60$ hver, noen bare med to små gjenstander. Smh. Du mister spillmodusene til forferdelige i spillmekanikk ved å avinstallere Rip til et annet potensielt bra mobilspill.
Jeg er overrasket over hvor mange som klager mest på annonsen og prisene når den sanne smerten i dette spillet er det randomiserte angrepskortet og sammenslåingen. Av alle spillene jeg har spilt var du å slå sammen to av samme enhet for å få en oppgradert versjon. Dette er et av de spillene som fullstendig ignorerer den regelen bare slik at du ikke føler deg avansert nok til å konkurrere... De fleste enheter som tilbys er kule og tilstrekkelige, men den tilfeldige posisjonen og sammenslåingen ødelegger alt.
Rush Royale: Tower Defense TD Strategi mvs
Spillet ser bra ut i begynnelsen, men er dessverre veldig dårlig balansert. Noen av de legendariske kortene er så sterke at hvis motstanderen din har dem, kommer du til å tape i 99 % av tilfellene. Siden det er nesten umulig å få legendariske kort bare ved å spille, blir du tvunget enten til å betale for dem under arrangementer eller til å tape hele tiden. På toppen av det for mye tilfeldig under kamper og vanlige tilkoblingsproblemer. Hvis du ikke er villig til å bruke betydelige beløp - unngå det som en pest!
Det er et veldig bra spill. mange sier at det er strengt, men det er ikke bare dårlig. Sjefene er litt vanskelige, men etter min mening er det et av de beste tårnforsvarsspillene jeg har spilt
Verste lønn for å vinne spillet på markedet har spilt siden nesten utgivelsen og det har gått nedover bakke, seriøst jeg kan ikke understreke at nok det virkelig er den dårligste lønnen for å vinne spillet der ute. De vet at kortene er ødelagte, ikke ta det opp med resten og gjør det slik at du har 70 % sjanse til å få det til 130$ selv med at folk har fått 130$-pakken 5 til 9 ganger og fortsatt aldri fått 70% kort. Ganske sikker på at de reelle tallene er drastisk redusert fra det de sier. Unngå for enhver pris!
Ganske bra spill lett å male, men jeg skulle ønske det var 1 mot 1 duell mot venner. Jeg har ikke utforsket spillet ennå for å sjekke andre feil, men så langt så bra.
Dette spillet er veldig gøy, og jeg kan ikke slutte å spille det btw jeg er oppe hele natten og spiller så hvis du leser dette, prøv det selv
Siste oppdatering. Jeg pleide å elske dette spillet, og jeg vurderer det til et spill med fem stjerner. Det er et morsomt og rettferdig spill til å begynne med, men etter at de har gjort noen oppgraderinger, suger det. Uansett hvor hardt du spiller, vil du aldri vinne.
Veldig morsomt spill. Flott måte å fordrive tiden på. Vanskelig, men likevel hyggelig Co-op. Jeg vil gi dette spillet en bedre vurdering, men de siste 3 dagene tillater ikke spillet meg å koble til serverne. Jeg er fortsatt i stand til å motivere karakterene mine, få tilgang til butikken sammen med mange andre faner og menyer og til og med se annonser for bonuser. Jeg har prøvd å installere spillet på nytt og tvinge appen til å slutte å kjøre, men ingen av disse handlingene har gjort en endring til det bedre.
Det er et utmerket spill, men etter en stund trenger du en pause, eller naturforandring, noe annerledes... det gjentar egentlig de samme 2 nivåene om og om igjen, det trenger mer mangfold... og det er derfor jeg sier 3 stjerner
Ødelagt spill, lang lasteskjerm, alltid gitt coop-lag med dårlig forbindelse og gitt motstanderen sterkere enn oss. Det kritiske tallet og det legendariske kortet fienden har er for langt unna oss. Ingen balansering i dette pvp-spillet, og dette er definitivt som å betale for å vinne.
Spillet er morsomt, men det er veldig lønnsomt å vinne og det vises på høyere rangeringer. Noen spillmoduser (for det meste co-op) er bare uspillbare ettersom forbindelsen vil falle ved høyere bølger og all fremgang mot eventuelle oppdrag og oppdrag går tapt. Veldig frustrerende, spesielt hvis du har spilt i 20 minutter bare for å miste fremgangen. Når det gjelder andre spillmoduser, vil tilkoblinger dykke inn og ut, og ofte angre det du gjør (sammenslåing eller oppgradering). Servere er ustabile og må behandles
Betal for å vinne spillet. Det pleide å være morsomt, men utviklerne ble grådige. Mellom sjamanen og lureren er det bokstavelig talt ingen sjanse til å vinne pvp lenger. Gud forby de har roboten. Kan ikke oppgradere kortene/heltene mine fordi du ikke kan få fragmenter eller legendariske kort lenger. Med mindre du ønsker å bruke en liten formue hver uke, er det ingen måte å vinne dette spillet på. Utviklere lytter ikke til noen negative kommentarer fordi det er mange fora med klager om akkurat denne tingen. Ikke kast bort tiden din
Det gir ikke mening å spille gratis på høye nivåer. De presser deg til å bruke penger. Selv om du spiller utmerket, velger de deg motstandere som er 3 ganger kraftigere enn du har nesten alle legendariske kort og du har bare en teoretisk sjanse til å vinne, men i det virkelige liv er det umulig.
Jeg aksepterer at helter blir tilfeldig droppet, deretter tilfeldig plassert på rutenettet, men å endre dem tilfeldig når du oppgraderer dem går for langt og ødelegger det. Den siste delen må endres. Brukte penger månedlig sub for å starte, men spillet blir bare kjedelig og grinete. Bra spill, men trenger noen endringer for å gjøre det bra. Avinstallert.
Jeg pleide å elske dette spillet, jeg prøver alltid å støtte dette spillet ved å kjøpe kamppass og lage youtube-innhold til dette spillet, men i dag må du bare være en skam på deg selv. Du spør hvorfor? VEL I DAG FIKK DU BATTLEPASS FOR BATTLEPASS. 3 forskjellige kamppass, virkelig? Dette er et høyt nivå av griser. Jeg er ute. Samme som 100 000 medlemmer fra kanalen min. (Minst til dette laget vil våkne før det er 2 sent).
Bare en annen betaling for å vinne spillet, i det minste er tilleggene valgfrie
Beste spillet noensinne
Fortsett å bli frakoblet i co-op, mister alltid annonsepoeng (ny oppdatering)
Jeg liker dette spillet, det suger bare når du har 5 barer i tjenesten eller du er på wifi og det fortsetter å nekte deg tilgang fordi du ikke har service. Vennligst fiks dette problemet siden jeg ikke kommer inn i hjelpemenyen i spillet fordi det ikke lar meg komme inn. VENNLIGST.
Dette spillet fungerer i alle aspekter og er 100 prosent gratis å spille.
Beste spillet
Spillet er bra, mye moro, men jo lenger du er i ligaen, jo vanskeligere blir det. Og jeg mener ikke at selve spillet blir vanskeligere. Nei, i stedet får du følelsen av at spillet er rigget. Spesielt i PVP-modus. Du vil oppdage at jo lenger du kommer, og for det meste like før du rykker opp et nivå for å få en belønning. (Husk at hvert tap betyr at du mister trofeer, så du må klatre opp igjen) Det jeg mener er at du vil ha vanskelig for å få de riktige kortene for å vinne spillet. Ja, jeg forventer at sjansen for å få kortet du ønsker reduseres, men du kan se at din PVP-motstander ikke har dette problemet like mye som deg. Jeg har spilt dette spillet en stund, men på grunn av mistanke om at spillesystemet er rigget, har jeg tenkt å fullføre denne sesongen og deretter avinstallere spillet.